MAHA MSD 3000 EUROSYSTEM

Testovacia stolica tlmenia náprav s meracím rozsahom zaťaženia nápravy do 2200 kg

Opýtajte sa priamo na tento produkt

Popis

MAHA MSD 3000 EUROSYSTEM

Testovacia stolica tlmenia náprav s meracím rozsahom zaťaženia nápravy do 2200 kg

  • vyznačuje sa rýchlym a presným mechanickým testovaním tlmenia nápravy.
  • frekvenčne riadenou aktiváciou platní pomocou elektromotorov sa vypočíta maximálna amplitúda vibrácií a následne sa vyhodnotí tlmenie nápravy podľa Lehrovho princípu tlmenia.
  • plne automatická testovacia sekvencia vrátane výpočtu hmotnosti nápravy a vozidla šetrí čas a umožňuje spoľahlivé vyhodnotenie tlmenia nápravy.
  • automatické meranie hmotnosti nápravy a vozidla s prenosom hmotnosti na tester bŕzd (voliteľné)
  • plne automatická testovacia sekvencia sa spustí, keď je zaťaženie platne vyššie ako 60 kg na oboch stranách
  • frekvenčne riadené kmitanie testovacej platne elektromotormi na určenie maximálnej amplitúdy vibrácií s následným vyhodnotením tlmenia nápravy
  • funkcia vyhľadávania hluku na presné určenie rušivých zvukov vo vozidle priamo na testovacom zariadení (voliteľné)
  • podlahová zostava riešená ako samonosná rámová konštrukcia
  • skúšobné platne vedené paralelogramom, čo znamená, že nie je potrebný žiadny pevný kontaktný bod kolesa
  • testovací bod s pevným kolesom
  • v spojení s EUROSYSTÉMOM: zobrazenie na obrazovke PC s vyhodnotením podľa Lehrovho pomeru tlmenia "D" so zobrazením odchýlky a grafickým znázornením
  • lakované vysokokvalitným práškovým lakom, alebo žiarovo zinkované

Rozsah dodávky:

  • skúšobňa tlmenia nápravy MSD 3000 EURO podlahová skupina
  • pripravené pre napojenie na EUROSYSTEM valcovej skúšobne bŕzd
  • pripravené na samostatné použitie (vyžaduje sa komunikačná konzola MCD 2000 s elektronikou)

Poškodené tlmiče nápravy?

Každé siedme auto v Nemecku je na ceste s minimálne jedným poškodeným tlmičom nápravy. Táto skutočnosť bola už viackrát potvrdená prieskumami rôznych skúšobných a automobilových organizácii. Osobitne od odjazdeného výkonu 100 000 kilometrov sa drasticky zvyšuje podiel poškodených tlmičov náprav. K tomu sa pridávajú ďalšie opotrebované a vybité tlmiace prvky ako napr. gumové ložiská, spolupôsobenie ktorých má negatívny príspevok k zhoršenému tlmeniu náprav.

Dôsledkom je zvýšené riziko nehôd, keďže dĺžka brzdnej dráhy, chovanie sa vozidla pri zatáčaní, ABS a protišmykové systémy ako ESP priamo súvisia so stavom tlmenia náprav.

Posúdenie s MSD 3000

Pomocou MSD 3000 od výrobcu MAHA Maschinenbau Haldenwang možno vykonať rýchle a jednoznačné preskúšanie a posúdenie tlmenia náprav, pretože tester pracuje na fyzikálnom základe. MSD 3000 pracuje podľa rezonančnej metódy a analyzuje počas rezonančnej frekvencie existujúce energie v kmitavej sústave (kolesá, nápravy a karosérie). Ďalším fyzikálnym vyhodnotením možno zistiť bezrozmerný stupeň pomerného tlmenia „D“. Tento princíp merania je uznávaný ako nanajvýš presný a bol už veľakrát potvrdený rozsiahlymi hromadnými overovaniami a porovnávacími testami.

Jednoduché použitie s vysokou výpovednou schopnosťou

Vďaka plnoautomatickému priebehu skúšky je zaručené to najjednoduchšie používanie. Vytlačením nameraných hodnôt spolu s dátumom, denným časom a adresou firmy možno zákazníkovi prezentovať dokument s vysokou výpovednou hodnotou. Prehľadné grafické znázornenie priebehu kmitania softvérom EUROSYSTEM ešte viac uľahčuje vyhodnotenie. Rovnako možno vykonať porovnávacie meranie s predchádzajúcimi meraniami rovnakých resp. konštrukčne rovnakých vozidiel. Odborníkovi na motorové vozidlá je tým daný užitočný argumentačný prostriedok voči zákazníkovi.

Pre autodielne z toho vyplývajú ešte ďalšie výhody:

  • zlepšenie imidžu ako odbornej dielne zásluhou profesionálneho servisu podvozku
  • zvýšenie vyťaženia dielne a predaja náhradných dielov vďaka nadväzným zákazkám na opravy

Špecifikácia vlastností:

  • Jednoduchá obsluha vďaka plnoautomatickému priebehu skúšky
  • Automatický štart testera po zaťažení oboch skúšobných platní
  • Regulácia platní elektromotorom na 10 Hz, potom frekvenčne regulovaný dobeh až do zastavenia a vyhodnotením maximálnej amplitúdy kmitov
  • Zobrazenie nameraných hodnôt podľa stupňa pomerného tlmenia „D“ na obrazovke s rozdielovým zobrazením vľavo/vpravo , grafickým znázornením a vyhodnotením diagnostiky
  • Tlač nameraných hodnôt s dátumom, hodinovým časom, adresou zákazníka a grafickým zobrazením (opcia)
  • Pripravený pre frekvenčne riadené vyhľadávanie hluku

Tlač nameraných hodnôt:

Vytlačením nameraných hodnôt možno dokumentovať výsledok merania a prezentovať ho zákazníkovi

Voliteľná možnosť vyhľadávania hluku pre skúšobnú jazdu v dielni

Ďalší vývoj motorových vozidiel zo sebou prináša aj redukciu hluku počas jazdy vo vozidle. Špeciálne v oblasti osobných motorových vozidiel bola hladina hluku silne minimalizovaná. To má za následok, že zákazníci reagujú podstatne citlivejšie na neočakávaný vedľajší hluk. Vyhľadávanie zdroja hluku je často spojené s časovo náročnými skúšobnými jazdami a nie je vždy korunované úspechom. Z dôvodu tejto problematiky MAHA vyvinula tieto simulačné možnosti.

Riadenie umožňuje jednotlivé spínanie skúšobných platní, ako aj súčasné aktivovanie obidvoch platní. Doplňujúco môže obsluha meniť aj frekvenciu nezávisle na každej strane. Extrémne tichým chodom testera sa zvuky, ktoré nastanú počas simulačného chodu dajú bez problémov rozpoznať a lokalizovať. Po odstránení nedostatkov možno úspešnosť práce skontrolovať identickou simuláciou.


Technické parametre:

  • zaťaženie nápravy – testovacia kapacita: 2200 kg
  • zaťaženie nápravy – prejazdová kapacita: 2500 kg / 13000 kg voliteľné
  • minimálny rozchod kolies nápravy: 880 mm
  • maximálny rozchod kolies nápravy: 2200 mm
  • výkon motorov: 2 x 1,1 kW
  • veľkosť amplitúdy vybudených kmitov: 6,5 mm
  • meracia kmitová frekvencia (regulovaná): 2 - 10 Hz
  • maximálny zdvih platne: 70 mm
  • zobrazenie nameranej hodnoty (rozmer tlmenia "D"): 0,02 - 0,3
  • istenie: 16 A
  • napájanie: 1/N/PE 230 V 50 Hz

Špecifikácia

Všeobecné

Hodnotenia

0.0

Video

MAHA

MAHA je celosvetovo úspešnou firmou s rozsiahlymi skúsenosťami a veľkou inovačnou silou. Hnaciu silu tohto úspešného príbehu predstavuje vášeň vždy nájsť najlepšie riešenia s najvyššou úrovňou bezpečnosti v oblasti dielenského vybavenia. S veľkými ambíciami vytvára MAHA každý deň nové plány na nájdenie ešte lepších zákazníckych riešení v oblasti testovania vozidiel a zdvíhacej techniky. Výsledkom sú produkty, ktoré spĺňajú najvyššie nároky zákazníkov z hľadiska kvality, hodnoty a životnosti. Značka MAHA sa už po generácie presadila v celosvetovej konkurencii. Motiváciou firmy je zabezpečiť si pozíciu svetového lídra na trhu aj pri globálnych ekonomických výzvach a rozširovať ju. S viac ako 1 000 zamestnancami vyrába kompletný sortiment produktov pre vlastné testovacie a zdvíhacie technológie.

Opýtajte sa priamo na tento produkt

Popis

MAHA MSD 3000 EUROSYSTEM

Testovacia stolica tlmenia náprav s meracím rozsahom zaťaženia nápravy do 2200 kg

  • vyznačuje sa rýchlym a presným mechanickým testovaním tlmenia nápravy.
  • frekvenčne riadenou aktiváciou platní pomocou elektromotorov sa vypočíta maximálna amplitúda vibrácií a následne sa vyhodnotí tlmenie nápravy podľa Lehrovho princípu tlmenia.
  • plne automatická testovacia sekvencia vrátane výpočtu hmotnosti nápravy a vozidla šetrí čas a umožňuje spoľahlivé vyhodnotenie tlmenia nápravy.
  • automatické meranie hmotnosti nápravy a vozidla s prenosom hmotnosti na tester bŕzd (voliteľné)
  • plne automatická testovacia sekvencia sa spustí, keď je zaťaženie platne vyššie ako 60 kg na oboch stranách
  • frekvenčne riadené kmitanie testovacej platne elektromotormi na určenie maximálnej amplitúdy vibrácií s následným vyhodnotením tlmenia nápravy
  • funkcia vyhľadávania hluku na presné určenie rušivých zvukov vo vozidle priamo na testovacom zariadení (voliteľné)
  • podlahová zostava riešená ako samonosná rámová konštrukcia
  • skúšobné platne vedené paralelogramom, čo znamená, že nie je potrebný žiadny pevný kontaktný bod kolesa
  • testovací bod s pevným kolesom
  • v spojení s EUROSYSTÉMOM: zobrazenie na obrazovke PC s vyhodnotením podľa Lehrovho pomeru tlmenia "D" so zobrazením odchýlky a grafickým znázornením
  • lakované vysokokvalitným práškovým lakom, alebo žiarovo zinkované

Rozsah dodávky:

  • skúšobňa tlmenia nápravy MSD 3000 EURO podlahová skupina
  • pripravené pre napojenie na EUROSYSTEM valcovej skúšobne bŕzd
  • pripravené na samostatné použitie (vyžaduje sa komunikačná konzola MCD 2000 s elektronikou)

Poškodené tlmiče nápravy?

Každé siedme auto v Nemecku je na ceste s minimálne jedným poškodeným tlmičom nápravy. Táto skutočnosť bola už viackrát potvrdená prieskumami rôznych skúšobných a automobilových organizácii. Osobitne od odjazdeného výkonu 100 000 kilometrov sa drasticky zvyšuje podiel poškodených tlmičov náprav. K tomu sa pridávajú ďalšie opotrebované a vybité tlmiace prvky ako napr. gumové ložiská, spolupôsobenie ktorých má negatívny príspevok k zhoršenému tlmeniu náprav.

Dôsledkom je zvýšené riziko nehôd, keďže dĺžka brzdnej dráhy, chovanie sa vozidla pri zatáčaní, ABS a protišmykové systémy ako ESP priamo súvisia so stavom tlmenia náprav.

Posúdenie s MSD 3000

Pomocou MSD 3000 od výrobcu MAHA Maschinenbau Haldenwang možno vykonať rýchle a jednoznačné preskúšanie a posúdenie tlmenia náprav, pretože tester pracuje na fyzikálnom základe. MSD 3000 pracuje podľa rezonančnej metódy a analyzuje počas rezonančnej frekvencie existujúce energie v kmitavej sústave (kolesá, nápravy a karosérie). Ďalším fyzikálnym vyhodnotením možno zistiť bezrozmerný stupeň pomerného tlmenia „D“. Tento princíp merania je uznávaný ako nanajvýš presný a bol už veľakrát potvrdený rozsiahlymi hromadnými overovaniami a porovnávacími testami.

Jednoduché použitie s vysokou výpovednou schopnosťou

Vďaka plnoautomatickému priebehu skúšky je zaručené to najjednoduchšie používanie. Vytlačením nameraných hodnôt spolu s dátumom, denným časom a adresou firmy možno zákazníkovi prezentovať dokument s vysokou výpovednou hodnotou. Prehľadné grafické znázornenie priebehu kmitania softvérom EUROSYSTEM ešte viac uľahčuje vyhodnotenie. Rovnako možno vykonať porovnávacie meranie s predchádzajúcimi meraniami rovnakých resp. konštrukčne rovnakých vozidiel. Odborníkovi na motorové vozidlá je tým daný užitočný argumentačný prostriedok voči zákazníkovi.

Pre autodielne z toho vyplývajú ešte ďalšie výhody:

  • zlepšenie imidžu ako odbornej dielne zásluhou profesionálneho servisu podvozku
  • zvýšenie vyťaženia dielne a predaja náhradných dielov vďaka nadväzným zákazkám na opravy

Špecifikácia vlastností:

  • Jednoduchá obsluha vďaka plnoautomatickému priebehu skúšky
  • Automatický štart testera po zaťažení oboch skúšobných platní
  • Regulácia platní elektromotorom na 10 Hz, potom frekvenčne regulovaný dobeh až do zastavenia a vyhodnotením maximálnej amplitúdy kmitov
  • Zobrazenie nameraných hodnôt podľa stupňa pomerného tlmenia „D“ na obrazovke s rozdielovým zobrazením vľavo/vpravo , grafickým znázornením a vyhodnotením diagnostiky
  • Tlač nameraných hodnôt s dátumom, hodinovým časom, adresou zákazníka a grafickým zobrazením (opcia)
  • Pripravený pre frekvenčne riadené vyhľadávanie hluku

Tlač nameraných hodnôt:

Vytlačením nameraných hodnôt možno dokumentovať výsledok merania a prezentovať ho zákazníkovi

Voliteľná možnosť vyhľadávania hluku pre skúšobnú jazdu v dielni

Ďalší vývoj motorových vozidiel zo sebou prináša aj redukciu hluku počas jazdy vo vozidle. Špeciálne v oblasti osobných motorových vozidiel bola hladina hluku silne minimalizovaná. To má za následok, že zákazníci reagujú podstatne citlivejšie na neočakávaný vedľajší hluk. Vyhľadávanie zdroja hluku je často spojené s časovo náročnými skúšobnými jazdami a nie je vždy korunované úspechom. Z dôvodu tejto problematiky MAHA vyvinula tieto simulačné možnosti.

Riadenie umožňuje jednotlivé spínanie skúšobných platní, ako aj súčasné aktivovanie obidvoch platní. Doplňujúco môže obsluha meniť aj frekvenciu nezávisle na každej strane. Extrémne tichým chodom testera sa zvuky, ktoré nastanú počas simulačného chodu dajú bez problémov rozpoznať a lokalizovať. Po odstránení nedostatkov možno úspešnosť práce skontrolovať identickou simuláciou.


Technické parametre:

  • zaťaženie nápravy – testovacia kapacita: 2200 kg
  • zaťaženie nápravy – prejazdová kapacita: 2500 kg / 13000 kg voliteľné
  • minimálny rozchod kolies nápravy: 880 mm
  • maximálny rozchod kolies nápravy: 2200 mm
  • výkon motorov: 2 x 1,1 kW
  • veľkosť amplitúdy vybudených kmitov: 6,5 mm
  • meracia kmitová frekvencia (regulovaná): 2 - 10 Hz
  • maximálny zdvih platne: 70 mm
  • zobrazenie nameranej hodnoty (rozmer tlmenia "D"): 0,02 - 0,3
  • istenie: 16 A
  • napájanie: 1/N/PE 230 V 50 Hz

Špecifikácia

Všeobecné

Hodnotenia

0.0

Video

MAHA

MAHA je celosvetovo úspešnou firmou s rozsiahlymi skúsenosťami a veľkou inovačnou silou. Hnaciu silu tohto úspešného príbehu predstavuje vášeň vždy nájsť najlepšie riešenia s najvyššou úrovňou bezpečnosti v oblasti dielenského vybavenia. S veľkými ambíciami vytvára MAHA každý deň nové plány na nájdenie ešte lepších zákazníckych riešení v oblasti testovania vozidiel a zdvíhacej techniky. Výsledkom sú produkty, ktoré spĺňajú najvyššie nároky zákazníkov z hľadiska kvality, hodnoty a životnosti. Značka MAHA sa už po generácie presadila v celosvetovej konkurencii. Motiváciou firmy je zabezpečiť si pozíciu svetového lídra na trhu aj pri globálnych ekonomických výzvach a rozširovať ju. S viac ako 1 000 zamestnancami vyrába kompletný sortiment produktov pre vlastné testovacie a zdvíhacie technológie.

Made by Midasto.
Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.

Potrebné

Štatistiky

Marketing

Potrebné
Potrebné súbory cookie pomáhajú vytvárať použiteľné webové stránky tak, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia stránky a prístup k chráneným oblastiam webových stránok. Webové stránky nemôžu riadne fungovať bez týchto súborov cookies.
Štatistiky
Štatistické súbory cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby pochopili, ako komunikovať s návštevníkmi webových stránok prostredníctvom zberu a hlásenia informácií anonymne.
Marketing
Marketingové súbory cookies sa používajú na sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné a pútavé pre jednotlivých užívateľov, a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.
Cookies sú malé textové súbory, ktoré môžu byť použité webovými stránkami, aby zefektívnili užívateľovu skúsenosť.

Zákon hovorí, že môžeme ukladať súbory cookie na vašom zariadení, ak sú nevyhnutné pre prevádzku týchto stránok. Pri všetkých ostatných typoch súborov cookie potrebujeme váš súhlas.

Táto stránka používa rôzne typy cookies. Niektoré cookies sú tu umiestnené službami tretích strán, ktoré sa objavujú na našich stránkach.

Svoj súhlas so Zásadami cookies môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať na našej webovej stránke.

Získajte viac informácií o tom, kto sme, ako nás môžete kontaktovať a ako spracovávame osobné údaje v našich Zásadách ochrany osobných údajov.