Vzdialená pomoc
Na to, aby sme mohli vzniknutý problém vo vašom počítači či v zariadení napojenom na PC odstrániť v krátkom čase a bez zbytočných nákladov na dopravu, vykonávame vybrané servisné úkony prostredníctvom pomoci na diaľku cez počítač.
V prípade záujmu o vzdialenú pomoc cez PC, prosím, postupujte podľa nasledujúcich krokov a stiahnite si softvér Team Viewer, ktorý nám umožní dostať sa do vášho počítača. Spustením aplikácie na vzdialené ovládanie vášho PC dávate svoj súhlas ku zmenám v jeho konfigurácii vedúcim k odstráneniu vzniknutého problému. Spustením aplikácie vzdialenej pomoci zároveň súhlasíte s cenou za každú začatú polhodinu uvedenou v cenníku, s pripojením na váš počítač a aj tu uvedenými podmienkami.
Opravu nahláste nášmu technickému oddeleniu. Ak náš technik usúdi, že je vhodné a možné opravu riešiť cez vzdialenú pomoc, postupujte nasledovne:
- pripojte sa s vaším „pokazeným“ PC na internet,
- do daného počítača si stiahnite vyššie spomínaný softvér Team Viewer – ide o TW ver. č. 8,
- softvér sa vám automaticky nainštaluje a otvorí sa vám okno s ID číslom a heslom – tieto údaje poskytnite nášmu technikovi,
- následne sa náš technik začne pohybovať vo vašom PC za účelom odstránenia chyby,
- dĺžku trvania servisného zásahu zaznamenáva softvér Team Viewer,
- za poskytnuté služby vám bude vyhotovená faktúra, ktorú doručíme poštou,
- potvrdenie o dĺžke trvania vám bude zaslané spolu s faktúrou.